Kega blog

Strategie terStal · Kega

Geschreven door Admin | 27 06 2016
TERSTAL

Samen een gezicht geven aan modeketen terStal

TerStal biedt in ruim 200 winkels in Nederland en een webshop mode voor de hele familie voor een kleine prijs. De collectie is uitgebreid en wisselt snel. Op die manier kan terStal flexibel inspelen op alle modetrends. Naast de seizoensgebonden collectie heeft terStal ook de Vast Voordeel collectie, artikelen van een goede kwaliteit voor altijd de laagste prijs.

De retailer kan rekenen op een trouwe klantenkring. Door een slimme en geïntegreerde inzet van alle communicatiemiddelen probeert Kega de klanten van terStal zowel online als offline in ieder seizoen iets bij terStal te laten vinden.  

 

 

DE OPDRACHT

TerStal is met 200 vestigingen een van de grootste mode retailers in Nederland. Zij bieden een mooie mix van trendy looks en kwalitatieve basics voor een zeer lage prijs. In het oosten wereldberoemd, in het westen is er nog terrein te winnen.

TerStal en Kega zijn samen de uitdaging aangegaan om een volledige geïntegreerde retailstrategie te ontwikkelen waarin zowel de offline als online omzetten nauwlettend worden gevolgd.

 

DE AANPAK / DE OPLOSSING

Met een herkenbaar imago en een daarbij passende beeldtaal maakt Kega van terStal de parel uit het oosten.  Het beeld dat voor terStal ontwikkelt is, vertaalt zich bijna iedere week in huis-aan-huis folders, een dynamische webshop en een uitgekiende emailstrategie. Doorvertaald naar de winkel, social media, blogs en unieke actieweken zorgen we dagelijks voor een totale integratie van alle touchpoints!

Middels een geavanceerd dashboard monitoren wij elke stap en sturen wij bij waar noodzakelijk. Dit kunnen kleine prijsaanpassingen zijn maar ook adviezen over voorraadverdeling en organisatiestructuren.

HET RESULTAAT

  • 360 graden retailcommunicatie (modeshoots, folder, pos-materialen)
  • Webshop realisatie
  • Omnichannel oplossingen als Click&Collect en Check&Reserve
  • Email marketing
  • Retail dashboard
  • Campagnes
  • Omnichannel advies

Wil jij meer weten over deze case? Neem dan contact op met Wendy Meeuwenoord, wendy.meeuwenoord@kega.nl of via 0252 75 02 75.