KEGA OMNICHANNEL MONITOR

Het is inmiddels meer dan 10 jaar geleden dat Kega samen met enkele klanten de eerste, toen nog, crosschannel diensten introduceerde. De verwachting was toen dat online en fysieke retail snel naar elkaar toe zouden groeien en uiteindelijk volledig geïntegreerd zouden worden.

Maar wat is daar na al die jaren van terecht gekomen? In hoeverre bieden retailers op dit moment omnichannel diensten aan? En zitten consumenten eigenlijk wel op al die nieuwe diensten te wachten?

Deze whitepaper geeft een overzicht van de status een aantal belangrijke van deze diensten.

De resultaten die wij hier presenteren zijn afkomstig uit een onderzoek onder ongeveer 450 consumenten. De cijfers van het consumentenonderzoek zijn verder aangevuld met gegevens afkomstig uit een bureauonderzoek naar de online dienstverlening van 125 retailers die in Nederland actief zijn.

Heb jij interesse in deze publicatie? Vraag de whitepaper dan aan met behulp van onderstaand formulier. 

AANVRAGEN

Verzenden...

Bedankt voor je aanvraag!

Je krijgt zo snel mogelijk de whitepaper 'Omnichannel Monitor' toegestuurd.
Veel inspiratie toegewenst!

Met vriendelijke groet,
namens Kega

Miranda Hoogeveen

Let's take retail further

De Omnichannel Monitor van Kega voor 2019. Met bijzondere inzichten en statistieken van omnichannel in Nederland. Hoe omnichannel is het retaillandschap in Nederland nou echt? En hoe denkt de consument over al deze diensten?