VIP exclusieve toegang

Didi klantendagen groot succes

Van maandag 12 t/m woensdag 14 juni 2017 vonden de tweejaarlijkse klantendagen van Didi plaats. Een belangrijk moment om de sale in te luiden.

Pre-sale voor VIP-klanten

De vaste klanten van Didi, ofwel VIP-klanten, konden gebruik maken van een exclusieve pre-sale. VIP-klanten hadden online de mogelijkheid om van 12 juni vanaf 11:30 uur te shoppen en gebruik te maken van de korting. Met behulp van een unieke code, kregen zij exclusieve toegang tot de webshop. 

 

Communicatie - bannering

Elke dag telde een speciale countdownbanner af op de webshop tot 16.00 uur om de klantendagen aan te kondigen. Op deze wijze werd de spanning opgebouwd en wist de klant precies wanneer de sale startte. De VIP-klanten konden met behulp van de unieke code om de countdown banner heen, om vanaf 11.30 uur online te shoppen.

Naast de webshop werd de countdownbanner ook ingezet op de endless aisle oplossing in de winkels, ofwel de kiosk instore.

Resultaat | Significant meer omzet

Ten opzichte van de klantendagen juni 2016, hebben deze klantendagen significant meer omzet opgeleverd. Naast de extra omzet, betekende dit 2/3 meer transacties en een hogere conversie ofwel meer bezoekers kochten daadwerkelijk iets. Concluderend kunnen we zeggen dat de Didi Klantendagen campagne een groot succes is geweest!

Wil je meer weten over de Didi Klantendagen? Neem dan contact op met Eric van Mil, email eric.vanmil@kega.nl of bel +31 252 - 75 02 75.

Dit nieuwsitem al gelezen?