Spaarcampagne

Jurassic World
campagne voor Hoogvliet

Hoogvliet lanceerde op woensdag 30 mei met vier andere supermarktketens (Deen, Poiesz en Agrimarkt) een spannende spaaractie rondom de blockbuster Jurassic World: Fallen Kingdom (vanaf 7 juni te zien in de bioscoop). De Jurassic World spaaractie duurt van 30 mei tot en met 3 juli. 

Bij iedere € 10,00 aan boodschappen ontvang je als consument een zakje met 2 stickards of een stickard en een tattoo. Er kunnen 64 stickards worden gespaard en worden bewaard in een verzamelalbum. Dit album zit vol dinoweetjes en spelletjes.

Met de gratis WOW4d+ app breng je de dino’s van 14 speciale stickards tot leven. Je kunt ze laten lopen of brullen en zelfs het skelet bekijken. Spannend!

 

HET RESULTAAT
Voor deze Jurassic World campagne ontwikkelde Kega alle retailcommunicatie over de diverse kanalen, denk aan:

  • Uitingen in Huis-aan-Huis folder  
  • (POS)winkelmaterialen
  • Online banners
  • Instore radiocommercial
  • Social uitingen 
  • Emailing
  • Digital signage animatie 
  • Landingspagina
  • Teaser - Video
    De inspirerende teaser leverde in een halve week tijd al meer dan 38.000 views op
  • etc.

Wil je meer weten over deze campagne neem dat contact op met Natalie Bierman, +31 (0) 252 7502 75 of natalie.bierman@kega.nl.