25 SEPTEMBER 2017

Ocean Buddies
campagne
voor Hoogvliet

Van 6 september t/m 10 oktober duikt supermarktketen Hoogvliet samen met de consument in de wereld van oceaandieren. Klanten sparen voor 140 stickers, die in een speciale Ocean Buddies stickeralbum geplakt kunnen worden. Dit album staat vol met interessante onderwater weetjes én het verhaal van The Ocean Cleanup. Tot slot kunnen klanten sparen voor 7 superzachte Ocean Buddies knuffels.

 

Met de Ocean Buddies steunt Hoogvliet het initiatief van de Nederlandse Boyan Slat, oprichter van de The Ocean Cleanup die een techniek heeft ontwikkeld om plastic afval uit de oceaan te halen door middel van het plaatsen van kunstmatige kustlijnen op strategische plekken om op deze manier plastic afval te ‘vangen’.



Vanuit de opracht "ontwikkel samenhangende communicatiematerialen die ingezet kunnen worden voor de Ocean Buddies campagne" zijn er met de betrokken personen meerdere sessies geweest, waarmee er bepaald is welke onderdelen er ontwikkeld moesten worden. Naar aanleiding van deze sessies ontwikkelden we in overleg verschillende POS en communicatiematerialen.
Voor deze campagne ontwikkelde Kega in samenwerking met Hoogvliet zo goed als alle componenten. Communicatiematerialen, zoals:

  • (POS)winkelmaterialen
  • Brochures 
  • Huis-aan-Huis folder  
  • Online banners
  • Instore radio commercial
  • Social uitingen (oa. een 360º animatie)
  • Landingspagina
  • Emailing
  • Animatie (zie onderstaand het resultaat hiervan)
  • etc

Kortom, een campagne met geheel nieuw design en aansluitende communicatiematerialen. Zie hieronder de animatie waarmee de campagne is afgetrapt. 

Wil je meer weten over deze campagne neem dan contact op met Creatief Strateeg ~ René Spaanderman, René.spaanderman@kega.nl of bel 0252-750275.

Dit nieuwsitem al gelezen?