27 MAart 2018

Paascampagne Hoogvliet

Pasen is voor food-retailers een belangrijke periode, omdat er dan door de consument veel boodschappen in huis worden gehaald. Rondom deze periode wordt er door de consument uitgebreid gekookt en gegeten. Voor een supermarkt belangrijk om te inspireren en aandacht te geven aan de producten, recepten en ook de manier waarop deze worden gepresenteerd. Iedere supermarktketen brengt daarbij zijn eigen Paasmagazine en daarbij behorende campagne uit. Kega verzorgde de Paascampagne voor Hoogvliet Supermarkten.  

DE OPDRACHT
De opdracht vanuit Hoogvliet: ontwikkel een 360 graden retailcampagne, die online en instore impact maakt rondom Pasen. Inspiratie op het gebied van de producten en bijbehorende Paasrecepten.

 

HET RESULTAAT
Voor deze Paascampagne ontwikkelde Kega alle retailcommunicatie over de diverse kanalen, denk aan:

  • Design Paasmagazine
  • Junior Kok movies. Kookinspiratie voor kids om de creativiteit onder de kids te stimuleren en deze doelgroep te betrekken bij de Paascampagne. Check hier de movies.
  • Knutsel ideeën voor kinderen
  • (POS)winkelmaterialen
  • Uitingen in Huis-aan-Huis folder  
  • Online banners
  • Instore radiocommercial
  • Social uitingen (oa. een 360º animatie)
  • Emailing
  • Digital signage animatie 
  • etc.

 

 

 

Wil je meer weten over de Paascampagne van Hoogvliet? Neem dan contact op met Creatief Strateeg ~ Erica Twigt, erica.twigt@kega.nl of bel +31(0)252-750275.