retail intouch app

Spreek jij dezelfde taal als je medewerker?

We zijn ons er allemaal van bewust dat de klant tegenwoordig van alle kanten bestookt wordt met informatie, op elk moment van de dag. En dat is voor je medewerkers niet anders!

De medewerkers van tegenwoordig worden geacht op de hoogte te zijn van alle huisregels, merkwaarden, hun vakkennis op orde te hebben, altijd een antwoord paraat te hebben voor de goed geïnformeerde klant en natuurlijk fan te zijn van alles waar het merk voor staat. Kortom er is heel veel informatie die we kwijt willen aan de medewerkers en we willen bovendien dat ze er ook nog wat mee doen. Maar bereikt het je medewerker wel?

Net als bij klanten bereiken we medewerkers alleen wanneer de informatie relevant is, via een device dat ze graag gebruiken en het bovendien niet te veel moeite kost om de informatie tot zich te nemen.

Daar spelen we met Kega InTouch handig op in. Allereerst past de app natuurlijk helemaal in de staff journey van ‘nu’; mensen zijn tenslotte gewend om tot zo’n 9 keer per uur hun telefoon even te checken. Dus hoe makkelijk als alle werk gerelateerde informatie (van onboarding- tot e-learning content) ook via diezelfde mobiel toegankelijk is.

En in tegenstelling tot de Belastingdienst, kunnen wij al die informatie nog leuker maken ook! Zelfs ‘saaiere’, maar vaak noodzakelijke informatie is te verpakken in ‘polls’, winkelwedstrijden, animaties, etc. en met InTouch ook te targetten in de gewenste employee-group. Zo spreek je dezelfde taal als je werknemer.

Recentelijk kunnen we bij InTouch ook spreken van letterlijk dezelfde taal. We hebben namelijk vijf nieuwe talen toegevoegd: Chinees, Noors, Pools, Russisch en Oezbeeks. Zeker een reden voor veel van onze gebruikers om op de ‘vind-ik-leuk’-button (in hun eigen taal) te klikken!

 

Wil jij meer weten over deze Retail InTouch app? Neem dan contact op met Mike van der Hulst, mike.vanderhulst@kega.nl, telefoon 0252-750275.