Na 1 week heeft 75% van de medewerkers de app geinstalleerd

Xenos lanceert Retail InTouch oplossing

De Retail InTouch app van Xenos is live! Het verschil tussen een goede winkel en een geweldige winkel wordt bepaald door het engagement van de medewerkers! Klanten betalen graag meer voor goed advies – tot 5% meer. Goed advies komt van goed personeel, geëngageerde mensen! Geëngageerd personeel is de snelste manier om je bedrijf extra winstgevend te maken. Onderzoek van Gallup wijst uit dat een bedrijf 21% meer winstgevend is, wanneer medewerkers betrokken zijn. 

De Retail InTouch oplossing bij Xenos moet dus gaan zorgen voor meer betrokkenheid van de medewerkers. 10 dagen na livegang is het downloadpercentage van de medewerkers op de winkelvloer 75%. De belangrijkste features die gaan zorgen voor meer employee engagement zijn: nieuws tijdlijn, medewerkers kortingskaart, rooster, winkelwedstrijd etc. Op deze wijze zijn medewerkers beter geinformeerd.

Naast de Retail InTouch oplossing verzorgde Kega ook de lanceringscampagne voor medewerkers. Om de app onder de aandacht te brengen, het downloaden te stimuleren en daarmee de betrokkenheid te creëren.