G-STAR
CITISHIELD
CAMPAGNE

G-STAR

Campagne rond nieuwe denimlijn G-star

Met Citishield lanceert G-star een compleet nieuwe denimlijn. Het concept zoomt in op stedelijke functionaliteit gebaseerd op de specifieke behoeften die het moderne stadsleven met zich meebrengt.

DE OPDRACHT

Creëer een inspirerend en opvallend window en instore concept voor de nieuwe Citishield campagne voor G-star Worldwide. Het concept moet voornamelijk inspireren en overtuigen vooral omdat het volgt op een commerciële SALE campagne. Vereiste is tegelijkertijd dat het materiaal van de window hergebruikt moet kunnen worden. 

 

DE AANPAK / OPLOSSING

Voor de store windows van G-star heeft Kega een modulair kledingrek laten ontwikkelen waarmee de nieuwe Citishield jeans een podium krijgt en alle aandacht van voorbijgangers naar zich toetrekt. Het rek is flexibel inzetbaar en eenvoudig aanpasbaar voor diverse maten store windows. Daarnaast zijn eerder geproduceerde onderdelen zoals een lightbox die voor extra opvalwaarde zorgen makkelijk te integreren in het rek. Een duurzame oplossing die past bij de hedendaagse visie van het vermaarde Nederlandse denim merk.

 

 

HET RESULTAAT

  • Een window en instore concept die de nieuwe Citishield denimlijn meteen op de kaart heeft gezet.
  • Een moduleerbaar flexibel inzetbaar rek die de nieuwe jeans van G-star highlight.
  • Een concept waarvan het grootste deel van de geproduceerde onderdelen hergebruikt kan worden.
  • Wereldwijde productie, levering en begeleiding voor alle 300 stores van G-star.
  • Digital signage content en instore materialen voor alle stores.

Wil jij meer weten over deze case? Neem dan contact op met Wies van Kesteren, wies.vankesteren@kega.nl of via 0252 75 02 75.