De uitdaging
Verbeter de communicatie, betrokkenheid en naleving van het hele merk in een periode van voortdurende verandering voor zowel klanten als medewerkers. Gebruik daarnaast een functionaliteit, die een goede klantervaring biedt wanneer er beperkingen gelden.
Jeans specialist
We hebben Keephub geïnstalleerd om 450 jeansspecialisten met elkaar te verbinden en dagelijks contact en een efficiënte communicatiestroom en empowerment mogelijk te maken om een geweldige klantervaring te blijven leveren. Naast opiniepeilingen, nieuwsfeeds, takenlijsten en handleidingen, hebben we deze ook gebundeld in onze afsprakenmodule, zodat klanten fysieke winkelafspraken kunnen maken voor browsen of Click & Collect-ophalingen. Deze functionaliteit is ook goed voor wanneer er geen beperkingen gelden, bijvoorbeeld voor VIP-avonden.
We hebben het personeel getraind en voorzien van tekst en uitleg om ervoor te zorgen dat alle Score-teamleden het meeste uit Keephub kunnen halen en we zullen blijven coachen en ideeën delen om samen het platform te ontwikkelen.