KEEPHUB APP
VANHAREN

Voor meer employee engagement

Vanharen Keephub app

Verhogen van de 'employee engagement' bij winkelmedewerkers

vanHaren is al ruim 80 jaar een leidende formule in de schoenenbranche in Nederland. Met meer dan 170 filialen is er altijd één in de buurt en is vanHaren niet alleen één van de grootste, maar tevens één van de meest succesvolle schoenenretailers in Nederland.

DE OPDRACHT

vanHaren’s medewerkers zijn cruciaal voor het succes. vanHaren was op zoek naar een moderne oplossing om haar 1.800 medewerkers te connecten, informeren, engagen en motiveren. Engagen met het vanHaren merk was prioriteit en daarnaast de mogelijkheid om passie voor schoenen onderling te delen. De oplossing: Keephub! 

Heleen Kortbeek - Projectmanager vanHaren
'Binnen 1 maand heeft 80% van de medewerkers de vanHaren Keephub app gedownload. Een goede en succesvolle start om te zorgen voor meer engagement onder het personeel'


DE OPLOSSING

We ontwikkelden voor vanHaren de Keephub app; een smartphone applicatie (iOS en Android) voor medewerkers, met de functionaliteiten:

Functionaliteiten van de vanHaren Keephub app:

  • videos delen
  • winkelwedstrijd
  • link naar digitale leeromgeving
  • onboarding
  • nieuws delen
  • kalender
  • weerbericht

Uniek in deze app is het onboarding principe bij vanHaren. Nieuwe medewerkers krijgen al voor de indienstdatum toegang tot de Keephub app, zodat ze voorbereid zijn voor hun eerste werkdag. Op de indienstdatum breidt het menu en de rechten zich uit. 

Dankzij de app kan het vanHaren hoofdkantoor simpel en direct inspirerende nieuws delen met het winkelpersoneel. 

USP'S Keephub APP 

  • App voor iOS en Android
  • 1-op1 communicatie tussen HQ en winkels én tussen winkels onderling; 
  • Meerdere landen / meertaligheid
  • Doel: connecten, informeren, motiveren en engagen met het merk

Wil jij meer weten over het product Keephub, check dan de website.

Heleen Kortbeek - Projectmanager vanHaren
'Winacties, openingen en jubilarissen zorgen voor pieken qua engagement. De content komt vanuit de hele organisatie, dan spreek je toch echt over betrokkenheid. Er staat nu een goede basis, maar we gaan de app verder uitbreiden.'