DIGITAL
SIGNAGE
HUNKEMOLLER

DIGITAL SIGNAGE HUNKEMOLLER

Ontwikkelen digitale content voor de screens in de winkel en etalages

Hunkemöller is in 1886 opgericht in Amsterdam door Wilhelm Hunkemöller en zijn vrouw Josephina Lexis.  Hunkemöller, van origine een Nederlands bedrijf,  is een worldwide brand retailer. Een internationaal merk en begrip in 23 landen en in Noord-Europa de onbetwiste marktleider in lingerie. Op dit moment zijn er zo’n 800 inspirerende winkels te vinden in Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland, Denemarken, Saudi-Arabië, Egypte, Spanje, Aruba, Curaçao, Rusland, Zweden, Oostenrijk, Marokko en Bahrein. 

DE OPDRACHT

Hunkemoller is een social brand. Dat betekent dat er alles aan gelegen is om zoveel mogelijk share of heart te creëren bij de zogenaamde 'sheroes'.

 

 

Binnen de customer/shopper journey in de fysieke stores geloven we sterk in de kracht van sociale / emotionele content, als afwisseling voor de campagnematige, productgerelateerde en activerende content.

Daarom worden van bestaande campagnes doorvetaald naar digitale / bewegende animaties ( staande en liggend) voor op de winkelvloer en screens in de etalage.


DE AANPAK / OPLOSSING

Animaties worden internationaal ingezet. Te weten in de landen: 

  • Nederland (NL)
  • Belgie (BE) (heeft ook een etalage versie) en Belgie (FR versie)
  • Duitsland (DE) (heeft ook een etalage versie)
  • Denemarken (DK)
  • Zweden (SE)
  • Oostenrijk (AT)

HET RESULTAAT

  • Op basis van de campagnes van offline materiaal een animatie creeëren voor op de winkelvloer en in de etalages.