INTERNATIONAAL
ECOMMERCE
ZEEMAN

Platform op basis van Magento 2.0

ecommerce platform zeeman

Internationaal platform gericht op 5 landen

In 1967 opende Jan Zeeman zijn eerste winkel. Zeeman is uitgegroeid tot één van de grootste textielsupers van Europa. Een familiebedrijf met ambitie, met Hollandse koopmansgeest dat goede kleding en textiel biedt voor lage prijzen. Door slim te organiseren en groot in te kopen. Inmiddels heeft Zeeman ruim 1.230 winkels in 5 verschillende landen: Nederland, Duitsland, Belgie, Frankrijk en Luxemburg.  Het eCommerce platform is gericht op internationale uitrol.


DE OPDRACHT

De opdracht voor Kega: ontwikkel voor Zeeman een eCommerce platform dat op eenvoudige wijze internationaal uit te rollen is? 

DE AANPAK / OPLOSSING

Door middel van nauwe samenwerking met de klant en overige leveranciers is er efficient gewerkt aan het eCommerce platform. Magento 2.0 gekoppeld met een omnichannel integratie laag. Dit alles op basis van scrum.

HET RESULTAAT 

Kega ontwikkelde de webshops voor zowel Nederland als België. Nieuw aan de webshops is het redesign gebaseerd op een standaard frontend module van Kega. De backend van de webshop is gericht op een optimale omnichannel retailing ervaring. De webshop is gekoppeld aan de omnichannel Integration Layer (OIL). Dit betekent onder andere: 

  • Webshop op basis van Magento 2.0
  • Webshop klaar voor internationale groei