RETAIL
INTOUCH APP
JEANS CENTRE

JEANS CENTRE INTOUCH APP

InTouch portal en app voor Jeans Centre

Jeans Centre bestaat inmiddels bijna 40 jaar. In die 40 jaar zijn ze uitgegroeid tot een brand met bijna 100 winkels en een webshop.  Ambitie is het creëren van een top of mind positie bij de consument. Dit doen zij door het toegankelijk maken van kwalitatief goede jeans en eigentijdse fashion, voor een goede prijs. Daarbij besteden ze veel aandacht aan het creëren van een unieke shopping experience. Dankzij vakkundige verkoopmedewerkers bieden zij een hoge mate van service, hierdoor worden wij gezien als dé jeansspecialist.

DE OPDRACHT

Zorg voor meer efficiency op het gebied van communicatie tussen het hoofdkantoor en winkels. Met als doel empoweren en engagen van het winkelpersoneel!

 

DE AANPAK / OPLOSSING

Zowel InTouch portal als app zijn gelanceerd.  Features in de app:

  • News
  • YBF (Your Biggest Fan)
  • Chat
  • Videos
  • Figures
  • FAQ
  • POLL

HET RESULTAAT

  • De portal  moet gaan leiden tot minder mailen
  • Formulieren zullen ingezet worden om processen die niet geautomatiseerd zijn te ondersteunen
  • Snellere communicatie met behulp van de portal en app. Vervangen van weekbericht met al het nieuws gebundeld, maar veel losse berichten
  • App inzetten voor engagement onder personeel en onboarding van de medewerkers.
  • Kortom een nieuwe kijk op aanbieden van content over Jeans Centre aan de medewerkers