RETAIL INTOUCH
APP DEEN
SUPERMARKTEN

Voor bevlogen supermarkt medewerkers!

APP VOOR 9.000 WINKELMEDEWERKERS

Retail InTouch app
voor Deen Supermarkten ~ voor bevlogen medewerkers

DEEN Supermarkten is een supermarktketen van en voor iedereen. Ontstaan uit een West- Fries familiebedrijf staat DEEN bekend als elke dag voor iedereen in de buurt de supermarkt. Inmiddels is het bedrijf uitgegroeid tot ver buiten Hoorn, met inmiddels 82 filialen in Noord-Holland, Flevoland, Gelderland en Utrecht. 

VRIENDELIJKE MEDEWERKERS

Boodschappen doen bij DEEN moet een feest zijn, dit is een missie vanuit DEEN. Verwachtingen van klanten moeten worden overtroffen door betrokkenheid en juiste houding van het personeel. Of zoals DEEN dit zelf benoemd 'Wij helpen de klant zoals we zelf geholpen zouden willen worden. Blij bij DEEN noemen ze dat!' De Retail InTouch app van Kega moet hier verder bijdrage aan leveren.

Raymond Kulsen - Projectmanager Kega
'DEEN heeft 9.000 winkelmedewerkers. Binnen 2 weken heeft al 50% van de winkelmedewerkers de app gedownload'.

DE OPDRACHTBESCHRIJVING

Personeel is een cruciale succesfactor in het succes van DEEN. Om winkelmedewerkers optimaal te informeren, betrekken én motiveren, zocht DEEN naar een nieuwe oplossing die hun ruim 9.000 medewerkers in Nederland maximaal met elkaar en het merk “in touch” zou brengen.

DE AANPAK / DE OPLOSSING

Uniek in deze app is het 'Rooster'. Iedere medewerker kan zijn/haar rooster raadplegen via de app. Door altijd de app te moeten raadplegen, wordt de Nieuws-tijdlijn en andere features goed gelezen. Op deze wijze zijn alle medewerkers altijd op de hoogte wat er binnen de organisatie speelt/gebeurt. Ofwel hiermee wordt een hogere mate van 'engagement' gecreëerd en daarmee bevlogen DEEN-medewerkers! 

Daarnaast nog de volgende functionaliteiten in de app

  • Nieuws
  • Welkom bij Deen
  • Mijn winkel
  • Supermarktmanagersdag
  • Rooster
  • Verjaardagen
  • Ideeënbus
  • etc

Via de app kan het DEEN-hoofdkantoor simpel en direct inspirerend nieuws delen met alle medewerkers.  

 

HET RESULTAAT

  • Retail InTouch app voor iOS en Android.
  • 1-op1 communicatie tussen HQ en winkels én tussen winkels onderling.
  • Binnen twee weken heeft 50% van de winkelmedewerkers de app gedownload.
  • Rooster 24/7 inzichtelijk voor alle medewerkers.
  • Bevlogen supermarkt medewerkers!

 

Wil je meer weten over deze case neem contact op met Raymond Kulsen, raymond.kulsen@kega.nl of bel 0252-750275.