GAME MANIA
RETAIL INTOUCH
PORTAL

Game Mania Retail
InTouch Portal

Game Mania is met 86 verkooppunten de gamespeciaalzaak met de grootste keuze aan games, spelconsoles en accessoires in de Benelux. De eerste winkel werd in 1992 in Merksem (Antwerpen-België) geopend en Game Mania is vandaag de grootste videogameketen in de Benelux. Game Mania opereert zelfstandig vanuit het hoofdkantoor in Oelegem nabij Antwerpen, België. 

DE OPDRACHT
Realiseer een intern communicatieplatform (intranet), zodat de communicatie tussen hoofdkantoor en de winkels efficiënt verloopt? Met als doel het 'empoweren' van de winkelmedewerkers. Een platform voor Nederland en België.

 

DE OPLOSSING
Game Mania heeft ervoor gekozen om de InTouch Portal te gebruiken als hun communicatiemiddel richting de winkels. Tot voor kort gebruikte Game Mania voornamelijk de e-mail voor alle communicatie richting de winkels. Door middel van de implementatie van de Retail InTouch Portal zullen de informatiestromen een stuk overzichtelijker en efficiënter worden. 

DE OPLOSSING
Er is gekozen voor een multi-site portal (intranet) met uitgebreide rechtenstructuur, zodat iedere medewerker in de winkel relevante content ziet.

De InTouch portal wordt geraadpleegd via de POS (kassa) in de winkel.

HET RESULTAAT

  • Medewerkers op de winkelvloer worden sneller en beter geinformeerd met relevante content. Met andere woorden het winkelpersoneel wordt empowered.
  • Informatiestroom van en naar het hoofdkantoor verloopt efficiënt.
  • Het hoofdkantoor heeft inzicht in de uit te voeren activiteiten op de winkelvloer.

Wil je meer weten over deze case neem dan contact op met Judith van den Anker, judith.vandenanker@kega.nl of bel +31 25 275 0275.