RETAIL
INTOUCH PORTAL
HANS ANDERS

Realisatie in Nederland, België en Frankrijk

hANS ANDERS 

Retail InTouch implementatie in 3 landen: Nederland, België en Frankrijk

Iedereen in Nederland kent Hans Anders. Dat is niet gek. Want we zij zijn inmiddels al bijna 35 jaar actief in de Nederlandse optiekmarkt. En in de markt voor hoortoestellen zijn ze ook al 15 jaar een bekende speler. 

Hans Anders gelooft erin dat goede zorg voor zicht en gehoor voor iedereen betaalbaar moet én kan blijven. 

DE OPDRACHT

Realiseer een intern communicatieplatform (intranet), zodat de communicatie tussen hoofdkantoor en de winkels efficiënt verloopt? Met als doel het 'empoweren' van de winkelmedewerkers. Een platform voor Nederland, Belgie en Frankrijk.


DE AANPAK

De formule Hans Anders wordt decentraal in drie landen uitgevoerd en ondersteund. Er is gekozen om de InTouch portal (intranet) voor de 3 landen afzonderlijk te implementeren.

DE OPLOSSING

Er wordt gewerkt met een multi-site portal voor 3 landen met verschillende inrichting, andere content en ook afgescheiden contentmanagers.

HET RESULTAAT

  • Hans Anders heeft voor de 3 afzonderlijke landen een moderne portal die de communcatie tussen franchisenemers ondersteunt.
  • Een eenduidige formule, maar de formule biedt tevens de mogelijkheid verschillen in de diverse landen te communiceren.