Link 1     Link 2     Link 3

Customer journey
Door het opstellen van de ideale customer journey maak je nu de juiste beslissingen voor later

Een visie op de toekomstige customer journey

Met een customer journey weet je als organisatie hoe jouw klanten zich door het koopproces heen bewegen. Met welke touchpoints komen zij in aanraking en wat is de meest effectieve boodschap op deze touchpoints? De customer journey is meestal gebaseerd op het bestaande koopproces.

Om een gedegen digital strategy te ontwikkelen, kijken wij juist naar de toekomstige customer journey. Welke ontwikkelingen zijn er in de nabije toekomst nodig om de klant van vandaag, morgen ook nog te bedienen? Door nu goed in te schatten wat jouw klant later verwacht, kan je als organisatie de juiste digitale keuzes maken. Zo is jouw organisatie voorbereid op de toekomst.

Real life customer journey

De customer journeys die wij ontwikkelen zijn klantverhalen die in de nabije toekomst zullen plaatsvinden. Deze customer journeys zijn uitgeschreven verhalen die zijn ontstaan vanuit klantgesprekken en interviews met diverse afdelingen binnen jouw organisatie. Want wie kent de branche en klant beter dan jouw eigen medewerkers? Door veel genoemde onderwerpen en uitdagingen die in de diverse gesprekken naar voren komen samen te brengen in één verhaallijn ontstaat er een gedragen customer journey.

Dit verhaal beschrijft een customer journey in de niet zo verre toekomst die ambitieus is maar altijd realistisch. De uitdagingen die in gesprekken benoemd zijn, worden door ons pragmatisch opgelost waardoor er een plan ontstaat dat direct in gang kan worden gezet.

Naar aanleiding van de customer journey worden deep dive sessies gepland waar we gezamenlijk een digitale roadmap opstellen om de journey daadwerkelijk tot leven te laten komen. Deze digitale roadmap zorgt ervoor dat er vroegtijdig juiste keuzes kunnen worden gemaakt om klaar te zijn voor de toekomst.

Wij helpen bij het opzetten van succesvolle digital commerce oplossingen

Digital commerce zijn alle oplossingen die jouw organisatie extra omzet opleveren. Wij helpen bedrijven met een heldere en pragmatische analyse van het online landschap en adviseren waar extra waarde is toe te voegen. Ons uitgangspunt is dat de oplossing toekomstbestendig is en flexibel zodat wij jouw organisatie verder brengen door te blijven groeien. 

Wat kan je voor ons verwachten?

 

Onze diensten


Digital commerce

Vanuit onze Unified Commerce visie ontwikkelen wij apps en composable commerce platformen die onze opdrachtgevers extra omzet opleveren.

Learn more


Digital strategy

Met uitvoerbare roadmaps waarin zowel klant als medewerker centraal staan, helpen wij opdrachtgevers met de digitale transformatie.

Learn more


Digital solutions

Besparen met slimme, digitale oplossingen. Wij helpen opdrachtgevers bij het kiezen of ontwikkelen van de juiste tools en functionaliteiten voor hun organisatie.

Learn more

Benieuwd hoe jouw toekomstige customer journey eruit ziet?

Vul dan het contactformulier in en wij nemen binnen een werkdag contact met je op. Wil je
direct contact? Bel ons op 0252 – 75 02 75