Link 1     Link 2     Link 3

Staff journey
Een laptop lacht niet naar je…

De medewerker centraal in de staff journey

In een koopproces is de belangrijkste schakel de medewerker. Hij zorgt ervoor dat processen soepel verlopen, dat klantvragen beantwoord worden en dat de klant een uitmuntende ervaring heeft. Het is essentieel dat de organisatie er alles aan doet om de medewerker te faciliteren zijn werk zo goed en snel mogelijk uit te voeren.

Wij hebben in alles wat we doen en ontwikkelen oog voor jouw medewerker. Dit leggen we het liefst vast in een staff journey waarin de touchpoints die een medewerker in zijn dagelijkse werkzaamheden tegenkomt beschreven wordt. Ons doel hierbij is altijd de medewerker verder te brengen. Hierbij kunnen digitale oplossingen enorme verschillen maken. Wij proberen altijd de kennis van de medewerker online te brengen en de data van online bij de medewerker te brengen. Zo wordt er gebruikt gemaakt van elkaars expertise en wordt het koopproces verbeterd.

Staff journey gaat hand in hand met de customer journey

Tijdens een staff journey kijken we niet alleen naar de toekomstige rol van de medewerker binnen jouw organisatie maar ook naar de veranderende rol van de klant. In onze journeys zorgen wij voor een symbiose tussen de twee waar klantoplossingen niet extra taken voor de medewerker worden maar juist verbeterende aanvullingen in het werkproces.

Om dit op maat te kunnen maken voor jouw organisatie zijn gesprekken met de medewerkers essentieel om een kloppende staff journey te schrijven. In deze gesprekken bespreken we de uitdagingen en doorlopen we met medewerkers bestaande processen en ervaren we waar verbeteringen kunnen plaatsvinden. Naast deze gesprekken werken wij ook graag mee op de diverse afdelingen om zo zelf een echte werkdag te ervaren. In de meeste gevallen zorgt dit voor draagvlak omdat we na een meeloop-dag echt weten hoe een dag in het leven van een medewerker eruit ziet.

Met elkaar bespreken we de staff journey en realiseren aan de hand van deze journey een digitale roadmap voor de medewerker.

Wij helpen bij het opzetten van succesvolle digital commerce oplossingen

Digital commerce zijn alle oplossingen die jouw organisatie extra omzet opleveren. Wij helpen bedrijven met een heldere en pragmatische analyse van het online landschap en adviseren waar extra waarde is toe te voegen. Ons uitgangspunt is dat de oplossing toekomstbestendig is en flexibel zodat wij jouw organisatie verder brengen door te blijven groeien. 

Wat kan je voor ons verwachten?

 

Onze diensten


Digital commerce

Vanuit onze Unified Commerce visie ontwikkelen wij apps en composable commerce platformen die onze opdrachtgevers extra omzet opleveren.

Learn more


Digital strategy

Met uitvoerbare roadmaps waarin zowel klant als medewerker centraal staan, helpen wij opdrachtgevers met de digitale transformatie.

Learn more


Digital solutions

Besparen met slimme, digitale oplossingen. Wij helpen opdrachtgevers bij het kiezen of ontwikkelen van de juiste tools en functionaliteiten voor hun organisatie.

Learn more

Benieuwd hoe een staff journey jouw medewerkers helpt?

Vul dan het contactformulier in en wij nemen binnen een werkdag contact met je op. Wil je
direct contact? Bel ons op 0252 – 75 02 75