Folderoptimalisatie Belgische retailer e5 · Kega

05 09 2016

6 september 2016

Folderoptimalisatie Belgische fashion retailer e5

Belgische fashion retailer e5, al lange tijd eCommerce klant bij Kega, heeft Kega gevraagd de huidige huis-aan-huis folder te analyseren en vervolgens te optimaliseren. Primaire doel van de folderoptimalisatie is te komen tot hogere omzet, marge, verhogen conversie ratio, traffic toename in de winkel maar ook online. Met behulp van eye-tracking heeft Kega vijf folders van e5 geanalyseerd. Op basis van deze analyse is de folder voor herfst/winter geoptimaliseerd. 

De belangrijkste aanpassingen in de folder:

  • Rust in de folder door duidelijke vlakindeling. 

  • Verschillende stijlen worden door middel van diverse kleuren onder de aandacht gebracht bij de verschillende doelgroepen. 

  • Trends worden om een duidelijk en eenduidige manier gecommuniceerd.

  • Huismerken krijgen een een duidelijke positie in de folder, waardoor ze beter tot hun recht komen.

  • Prijsnotatie is aangepast, met als doel gewenste prijsbeleving.

  • Dat e5 omnichannel is, wordt op iedere spread op eenduidige manier gecommuniceerd, maar elke keer wel met een andere boodschap.

Wil jij meer weten over dit project of wil jij je folder ook optimaliseren? Neem dan contact op met Natalie Bierman,natalie.bierman@kega.nl of telefoon 0252-750275.

Dit Nieuwsitem al gelezen?

E5 omnichannel; hoe vertel ik het mijn klant?

B2B-campagne Vodafone Vluggertjes

Meer gerelateerde items

Meer nieuws
Discover your Retail Relevance | Blog · Kega
12-04-2017
Discover your Retail Relevance Retail is een dynamische sector. Snel reageren , kansen benutten, op het laatste moment n...
Lees dit artikel
Hoe overbruggen retailers de 'social distance'? · Kega
30-04-2020
Retailen in een 1,5 meter-economie Hoe overbruggen retailers de 'social distance'? De steeds veranderende maatregelen va...
Lees dit artikel