Retailen in een 1,5 meter economie

Interview Kees Verkade - De rol van de medewerker in de post COVID-tijd

Retailen in een 1,5 meter economie, wat betekent dit voor veel retailers? Een vraaggesprek met Kees Verkade, Owner Kega, waar we inzoomen op de rol van de medewerker in de post-COVID tijd. Bij het uitbreken van COVID-19 zijn er veel initiatieven ontwikkeld om de medewerker zijn/haar werk veilig te laten doen. Maar nu zijn we in de volgende fase beland waar regels buigzamer lijken maar eigenlijk niet zijn. Wat zien we nu als we kijken naar de medewerker. Worden hier nog initiatieven voor ontplooid of richten de inspanningen zich vooral op het terugwinnen van de consument?


De vragen in het interview:

  1. Kees welke ontwikkelingen zie je als de meest waardevolle van de afgelopen periode op medewerkers niveau?
  2. Hoe is er door de retailer/hoofdkantoor omgegaan met het winkelpersoneel?
  3. Wat zou elke retailer voor zijn personeel in ieder geval op orde moeten hebben in deze post-COVID tijd?
  4. Wat is voor jou het meest inspirerende voorbeeld geweest van medewerkersbetrokkenheid of oplossingen in de COVID of post-COVID periode?
  5. Wat is blijvend veranderd door COVID en zal de winkelmedewerker voortaan mee om moeten gaan?

Bekijk hieronder het hele interview en krijg antwoord op bovenstaande vragen.

Nelson schoenen implementeert COVID 19 app · Kega
Nelson schoenen implementeert COVID 19 app · Kega
25 maart, 2020

Interview IVO FLIERMAN - NELSON SCHOENEN 'Binnen 3 dagen werd de Nelson InTouch Covid-19 app gelanceerd' Hoe communiceer...

Zeeman InTouch app · Kega
Zeeman InTouch app · Kega
30 april, 2020

Binnen 5 dagen gelanceerd Zeeman lanceert in 7 landen de medewerkers app Zeeman Keephub Verbonden blijven met je medewer...