Retailen in een 1,5 meter economie

Interview Kees Verkade - De rol van de medewerker in de post COVID-tijd

Retailen in een 1,5 meter economie, wat betekent dit voor veel retailers? Een vraaggesprek met Kees Verkade, Owner Kega, waar we inzoomen op de rol van de medewerker in de post-COVID tijd. Bij het uitbreken van COVID-19 zijn er veel initiatieven ontwikkeld om de medewerker zijn/haar werk veilig te laten doen. Maar nu zijn we in de volgende fase beland waar regels buigzamer lijken maar eigenlijk niet zijn. Wat zien we nu als we kijken naar de medewerker. Worden hier nog initiatieven voor ontplooid of richten de inspanningen zich vooral op het terugwinnen van de consument?


De vragen in het interview:

  1. Kees welke ontwikkelingen zie je als de meest waardevolle van de afgelopen periode op medewerkers niveau?
  2. Hoe is er door de retailer/hoofdkantoor omgegaan met het winkelpersoneel?
  3. Wat zou elke retailer voor zijn personeel in ieder geval op orde moeten hebben in deze post-COVID tijd?
  4. Wat is voor jou het meest inspirerende voorbeeld geweest van medewerkersbetrokkenheid of oplossingen in de COVID of post-COVID periode?
  5. Wat is blijvend veranderd door COVID en zal de winkelmedewerker voortaan mee om moeten gaan?

Bekijk hieronder het hele interview en krijg antwoord op bovenstaande vragen.

You may also like

Xenos lanceert Retail InTouch oplossing · Kega
Xenos lanceert Retail InTouch oplossing · Kega
16 oktober, 2019

Na 1 week heeft 75% van de medewerkers de app geinstalleerd Xenos lanceert Retail InTouch oplossing De Retail InTouch ap...

DiSiN award · Kega
DiSiN award · Kega
8 februari, 2018

ENDLESS AISLE OPLOSSING INSTORE Kega wint DiSiN award met de ANWB Bestelzuil Kega wint DiSiN (Digital Signage) award met...