Nieuwe positioneringsstrategie

Restyling folder terStal

terStal streeft ernaar om voor zoveel mogelijk mensen kwalitatieve basismode betaalbaar te maken. Sinds de oprichting is terStal dan ook niet meer weg te denken bij jonge gezinnen die op zoek zijn naar betaalbare mode en nieuwe trends. 

Om het merk steviger te verankeren heeft terStal recentelijk een nieuwe positioneringsstrategie ontwikkelt. Relevant en actueel zijn en dichter bij de klant staan vormen hierbij de uitgangspunten. 

De opdracht
De opdracht van terStal aan Kega luidde als volgt: ontwikkel een nieuwe beeldmentaliteit die aansluit op de nieuwe positionering en pas deze (in eerste instantie) toe op de huis-aan-huis folder en het POS materiaal. 

 


De aanpak

Op basis van de nieuwe strategie is Kega gestart met de uitwerking van een brandbook. Vanuit de nieuwe merkwaarden is gekozen voor een wereldse directe beeldtaal. De modelfotografie is getransformeerd van gestileerd naar eerlijk en echt. De beelden zijn nu een afspiegeling van de maatschappij waarbij zelfrelativering en humor de onderliggende lagen zijn. Vervolgens heeft Kega deze beeldmentaliteit doorvertaald naar de huis-aan-huis folder en het POS materiaal. 

Het resultaat
In week 35 (2018) is de eerste folder volgens de nieuwe beeldmentaliteit onder 2 miljoen adressen verspreid.  De beelden sluiten naadloos aan op de nieuwe beeldmentaliteit en nodigen uit tot actie, vertedering en een glimlach.

Instore kiosk in de winkels van terStal · Kega
Instore kiosk in de winkels van terStal · Kega
18 oktober, 2018

Endless aisle oplossing – ‘no more no’ Instore kiosk in de winkels van terStal Fashion retailer terStal introduceert een...

Spreek jij dezelfde taal als je medewerker? · Kega
Spreek jij dezelfde taal als je medewerker? · Kega
18 oktober, 2018

retail intouch app Spreek jij dezelfde taal als je medewerker? We zijn ons er allemaal van bewust dat de klant tegenwoor...

Kega
Kega
26 januari, 2017

27 januari 2017 Bestelzuil in de winkels van de ANWB De ANWB staat niet alleen bekend als hulp bij pech onderweg, maar l...