Kega kan jouw bedrijf verder helpen met de afspraken module

Kan jouw organisatie al online afspraken plannen?

De winkels mogen weer open, maar wel onder een aantal voorwaarden. Welke deze daadwerkelijk gaan worden zullen we vanavond pas na de persconferentie weten. Zo was er eerder al een variant waar alleen middels Click&Collect gekocht kon worden en mochten klanten de winkel niet in. Daarna kwam er weer een variant, men mocht ook op afspraak de winkel in. Naar alle waarschijnlijkheid gaan ze deze laatste regel wederom invoeren, winkelen op afspraak dus.

Maar helaas zien wij dat een goede Afspraak-module vaak nog niet bestaat. Dat is ook niet zo gek want er is hele andere data en andere koppelingen nodig om een dergelijke module te ontwikkelen. Zo wil je dat klanten zelf een tijdslot kunnen kiezen maar dient aan ieder tijdslot ook een maximum aantal klanten te zitten. Daarnaast heeft de winkel een actueel overzicht nodig van de geplande afspraken zodat zij de bestelling klaar hebben liggen of de klant kunnen verwelkomen in de winkel.

Kega heeft, als specialist voor retailers, al eerder een zeer effectieve Afspraak-module ontwikkeld die platform onafhankelijk werkt. Tijdens de vorige lockdown werd deze module met veel succes gebruikt door o.a. Zeeman, Xenos & Hunkemöller. Deze online module geeft klanten de mogelijkheid hun afhaalmoment of tijdslot te kiezen en schiet deze in een overzichtelijk schema door aan de desbetreffende winkel. Is een tijdslot vol? Dan krijgt de klant deze ook niet meer te zien. De handelingen vanuit de winkel zijn hierdoor minimaal. Zo zorgen wij er samen voor dat de winkels in Nederland zo verantwoord mogelijk kunnen gaan verkopen in deze bijzondere tijd!

De Afspraak-module richt zich overigens niet alleen op afhalen van aankopen, ook retourafspraken kunnen door de klant gemaakt worden in deze module. Een behoefte die bij klanten leeft, zeker na weken van online bestellingen. Voordelen van de Afspraak-module:

  • Zeer gebruikersvriendelijk
  • Maximum aantal klanten per tijdslot in te stellen
  • Automatisch 4 uur tussen bestellen en ophalen opgenomen
  • Realtime afsprakenoverzicht per winkel
  • Effectief managen van winkelbezetting
  • Eenvoudig openingstijden aan te passen
  • Snel te implementeren
  • Platform onafhankelijk

    Kega bespreekt graag de mogelijkheden voor jullie organisatie of geeft een demo van deze effectieve en vooral gebruiksvriendelijke module. Neem contact op via onderstaand formulier of bel direct naar 0252 750 275.

 

Contactformulier

4 alternatieve zomerpromoties · Kega
4 alternatieve zomerpromoties · Kega
23 maart, 2020

4 tips om toch te scoren deze zomer! Wat te doen met je EK-promotie nu het EK is uitgesteld? Vorige week heeft de UEFA d...

Nelson schoenen implementeert COVID 19 app · Kega
Nelson schoenen implementeert COVID 19 app · Kega
25 maart, 2020

Interview IVO FLIERMAN - NELSON SCHOENEN 'Binnen 3 dagen werd de Nelson InTouch Covid-19 app gelanceerd' Hoe communiceer...

Zeeman InTouch app · Kega
Zeeman InTouch app · Kega
30 april, 2020

Binnen 5 dagen gelanceerd Zeeman lanceert in 7 landen de medewerkers app Zeeman Keephub Verbonden blijven met je medewer...