DE OPDRACHT
De opdracht vanuit Hoogvliet: ontwikkel een 360 graden campagne, die online en instore impact maakt, met als belangrijkste doelstelling nieuwe klanten winnen en engagement van de huidige klant.
DE AANPAK
Met de betrokken personen zijn er meerdere sessies geweest, waarmee er bepaald is welke onderdelen er ontwikkeld moesten worden. Naar aanleiding van deze sessies ontwikkelden Kega in overleg verschillende POS- en communicatiematerialen.
DE OPLOSSING / HET RESULTAAT
Voor deze campagne ontwikkelde Kega in samenwerking met Hoogvliet zo goed als alle componenten. Communicatiematerialen, zoals:
- (POS)winkelmaterialen
- Brochures
- Huis-aan-Huis folder
- Online banners
- Instore radio commercial
- Social uitingen (oa. een 360º animatie)
- Landingspagina (https://www.hoogvliet.com/pages-Sportplaatjes/HTML/index.html#top)
- Emailing
- Animatie (zie onderstaand het resultaat hiervan)
- etc.