DIGITAL SIGNAGE HUNKEMOLLER

Ontwikkelen digitale content voor de screens in de winkel en etalages

Hunkemöller is in 1886 opgericht in Amsterdam door Wilhelm Hunkemöller en zijn vrouw Josephina Lexis.  Hunkemöller, van origine een Nederlands bedrijf,  is een worldwide brand retailer. Een internationaal merk en begrip in 23 landen en in Noord-Europa de onbetwiste marktleider in lingerie. Op dit moment zijn er zo’n 800 inspirerende winkels te vinden in Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland, Denemarken, Saudi-Arabië, Egypte, Spanje, Aruba, Curaçao, Rusland, Zweden, Oostenrijk, Marokko en Bahrein. 

DE OPDRACHT

Hunkemoller is een social brand. Dat betekent dat er alles aan gelegen is om zoveel mogelijk share of heart te creëren bij de zogenaamde 'sheroes'.

 

 

Binnen de customer/shopper journey in de fysieke stores geloven we sterk in de kracht van sociale / emotionele content, als afwisseling voor de campagnematige, productgerelateerde en activerende content.

Daarom worden van bestaande campagnes doorvetaald naar digitale / bewegende animaties ( staande en liggend) voor op de winkelvloer en screens in de etalage.


DE AANPAK / OPLOSSING

Animaties worden internationaal ingezet. Te weten in de landen: 

  • Nederland (NL)
  • Belgie (BE) (heeft ook een etalage versie) en Belgie (FR versie)
  • Duitsland (DE) (heeft ook een etalage versie)
  • Denemarken (DK)
  • Zweden (SE)
  • Oostenrijk (AT)

HET RESULTAAT

  • Op basis van de campagnes van offline materiaal een animatie creeëren voor op de winkelvloer en in de etalages.

Corona communicatie tips & trics · Kega
Corona communicatie tips & trics · Kega
17 maart, 2020

Tips voor retailers voor communicatie in crisistijd Coronavirus & de impact op je communicatie met je medewerker In ...

Voordelen van composable commerce · Kega
Voordelen van composable commerce · Kega
23 oktober, 2022

Vier redenen waarom Composable Commerce dé toekomst van Digital & E-commerce is Gebruiksvriendelijk, snel en samenge...

Composable Commerce: een minder grote stap dan je denkt
Composable Commerce: een minder grote stap dan je denkt
26 september, 2023

Composable Commerce: een minder grote stap dan je denkt De implementatie van een composable commerce strategie heeft vee...