
27 maart 2018
Sportplaatjes campagne Hoogvliet van start
Van 21 maart t/m 1 mei de grootste lokale sportplaatjesactie van Nederland. Bij elke 10 euro ontvang je als consument een zakje met sportplaatjes met jouw lokale helden. Bij speciale actieproducten ontvang je zelfs nog extra zakjes.
Wat feiten van deze lokale sportplaatjesactie op een rij:
106 deelnemende clubs
54.585 unieke plaatjes
ruim 6,5 miljoen zakjes
ruim 40 miljoen plaatjes
DE OPDRACHT
De opdracht vanuit Hoogvliet: ontwikkel een 360 graden campagne, die online en instore impact maakt, met als belangrijkste doelstelling nieuwe klanten winnen en engagement van de huidige klant.
DE AANPAK
Met de betrokken personen zijn er meerdere sessies geweest, waarmee er bepaald is welke onderdelen er ontwikkeld moesten worden. Naar aanleiding van deze sessies ontwikkelden Kega in overleg verschillende POS- en communicatiematerialen.
DE OPLOSSING / HET RESULTAAT
Voor deze campagne ontwikkelde Kega in samenwerking met Hoogvliet zo goed als alle componenten. Communicatiematerialen, zoals:
(POS)winkelmaterialen
Brochures
Huis-aan-Huis folder
Online banners
Instore radio commercial
Social uitingen (oa. een 360º animatie)
Landingspagina (https://www.hoogvliet.com/pages-Sportplaatjes/HTML/index.html#top)
Emailing
Animatie (zie onderstaand het resultaat hiervan)
etc.

Daarnaast ook feestelijke kick-offs:
In Den Haag was ADO voetballer Tommy Beugelsdijk om de actie te promoten en handtekeningen uit te delen
In Katwijk was SKR vereniging met een tumbling baan en deed demonstraties
In Aalsmeer hadden ze een groot feest met springkussen, poffertjes en clinics van de sportclubs
Wil je meer weten over deze campagne neem dan contact op met Creatief Strateeg ~ Dirk van Eunen, dirk.vaneunen@kega.nl of bel +31 (0)252-750275.
Meer gerelateerde items
Meer nieuws