nieuwe positioneringsstrategie

Restyling folder terStal

terStal streeft ernaar om voor zoveel mogelijk mensen kwalitatieve basismode betaalbaar te maken. Sinds de oprichting is terStal dan ook niet meer weg te denken bij jonge gezinnen die op zoek zijn naar betaalbare mode en nieuwe trends. 

Om het merk steviger te verankeren heeft terStal recentelijk een nieuwe positioneringsstrategie ontwikkelt. Relevant en actueel zijn en dichter bij de klant staan vormen hierbij de uitgangspunten. 

De opdracht
De opdracht van terStal aan Kega luidde als volgt: ontwikkel een nieuwe beeldmentaliteit die aansluit op de nieuwe positionering en pas deze (in eerste instantie) toe op de huis-aan-huis folder en het POS materiaal. 

 

De aanpak
Op basis van de nieuwe strategie is Kega gestart met de uitwerking van een brandbook. Vanuit de nieuwe merkwaarden is gekozen voor een wereldse directe beeldtaal. De modelfotografie is getransformeerd van gestileerd naar eerlijk en echt. De beelden zijn nu een afspiegeling van de maatschappij waarbij zelfrelativering en humor de onderliggende lagen zijn. Vervolgens heeft Kega deze beeldmentaliteit doorvertaald naar de huis-aan-huis folder en het POS materiaal. 

Het resultaat
In week 35 (2018) is de eerste folder volgens de nieuwe beeldmentaliteit onder 2 miljoen adressen verspreid.  De beelden sluiten naadloos aan op de nieuwe beeldmentaliteit en nodigen uit tot actie, vertedering en een glimlach.

Check via deze link het resultaat van de folder.

Wil jij meer weten over dit project of wens jij ook een dergelijke applicatie? Neem dan contact op met Margo van Dooremalen, margo.vandooremalen@kega.nl – of bel 0252-750275.