Kega kan jouw bedrijf verder helpen

Kan jouw organisatie al online afspraken plannen?

Alle niet essentiële winkels kunnen hun klanten al een tijdje weer bedienen. Aan deze heropening zaten echter wel strenge restricties. Zo kon er alleen middels Click&Collect gekocht worden en mogen klanten de winkel nog niet binnen. Maar ook daar gaat verandering in komen vanaf 3 maart. Vanaf dat moment mogen klanten, naast de Click&Collect, ook op afspraak de winkel in. Er zijn dus nog behoorlijk wat technische uitdagingen om weer ‘open’ te mogen.

Gelukkig hebben bijna alle retailorganisaties inmiddels Click&Collect op orde. Maar helaas zien wij dat een goede Afspraak-module vaak nog niet bestaat. Dat is ook niet zo gek want er is hele andere data en andere koppelingen nodig om een dergelijke module te ontwikkelen. Zo wil je dat klanten zelf een tijdslot kunnen kiezen maar dient aan ieder tijdslot ook een maximum aantal klanten te zitten. Daarnaast heeft de winkel een actueel overzicht nodig van de geplande afspraken zodat zij de bestelling klaar hebben liggen of de klant kunnen verwelkomen in de winkel.

Kega heeft, als specialist voor retailers, al eerder een zeer effectieve Afspraak-module ontwikkeld die platform onafhankelijk werkt. Deze online module geeft klanten de mogelijkheid hun afhaalmoment of tijdslot te kiezen en schiet deze in een overzichtelijk schema door aan de desbetreffende winkel. Is een tijdslot vol? Dan krijgt de klant deze ook niet meer te zien. De handelingen vanuit de winkel zijn hierdoor minimaal. Zo zorgen wij er samen voor dat de winkels in Nederland zo verantwoord mogelijk kunnen gaan verkopen in deze bijzondere tijd!

De Afspraak-module richt zich overigens niet alleen op afhalen van aankopen, ook retourafspraken kunnen door de klant gemaakt worden in deze module. Een behoefte die bij klanten leeft, zeker na weken van online bestellingen. Voordelen van de Afspraak-module:

  • Zeer gebruikersvriendelijk
  • Maximum aantal klanten per tijdslot in te stellen
  • Automatisch 4 uur tussen bestellen en ophalen opgenomen
  • Realtime afsprakenoverzicht per winkel
  • Effectief managen van winkelbezetting
  • Eenvoudig openingstijden aan te passen
  • Snel te implementeren
  • Platform onafhankelijk

    Kega bespreekt graag de mogelijkheden voor jullie organisatie of geeft een demo van deze effectieve en vooral gebruiksvriendelijke module.