Met haar missie om retail verder brengen ziet Digital Agency Kega Composable Commerce als de belangrijkste strategie op het gebied van retail van dit moment. Vanwege de focus op retail en brands zocht Kega een technische partner die klaar is voor de modulaire architectuur van moderne digital commerce systemen maar ook veel ervaring binnen de retail heeft.
Kan jouw organisatie al online afspraken plannen?
Kega heeft, als specialist voor retailers, al eerder een zeer effectieve Afspraak-module ontwikkeld die platform onafhankelijk werkt. Tijdens de vorige lockdown werd deze module met veel succes gebruikt door o.a. Zeeman, Xenos & Hunkemöller. Deze online module geeft klanten de mogelijkheid hun afhaalmoment of tijdslot te kiezen en schiet deze in een overzichtelijk schema door aan de desbetreffende winkel.
Kega aan de slag met nieuwe webshop voor ter Horst van Geel
Damesmodeketen ter Horst van Geel kiest voor Kega. Ter Horst van Geel is een eigentijdse winkelketen voor damesmode. Het modehuis kent tien winkels in Brabant en Gelderland en een webshop en wordt gerund door 3 broers. Ze staan bekend vanwege de goede service, een vooraanstaande collectie en vooral veel persoonlijke aandacht. Kega gaat aan de slag met de nieuwe Magento 2 webshop en omnichannel strategie.
Kees Verkade bij Podcast Team Retail
Kees Verkade was te gast in de podcast van het Belgische Team Retail. Samen met Tim Gielen praat hij over de impact van winkelpersoneel. Ze delen de mening dat deze impact nogal eens wordt onderschat en onvoldoende benut, en de visie dat je vanuit het betrekken van de medewerker succesvol kan zijn. Kees: “Wij zitten op het nog efficiënter maken van alle communicatie en informatiestromen”. Wat houdt dat in? En wat is de relevantie voor de huidige tijd, en de toekomst?
Dashboarding in Retail
De winter komt eraan en het is dus tijd voor wat nieuwe warmere outfits. Aankoopkanalen te over: de app, de webshop via mobiel, laptop of desktop en dan is er natuurlijk ook nog de fysieke winkel of de kiosk in de winkel. Vervolgens kun je je bestelling thuis laten bezorgen, ophalen in de winkel of afhaalpunt, online reserveren en ophalen in de winkel enz.
Veel keuzemogelijkheden voor de consument en dat moet er allemaal voor zorgen dat ze klant worden en/of blijven. Belangrijke vraag is: worden de doelstellingen gehaald? In welk aankoopkanaal, welke bezorg mogelijkheid, productgroep of winkel moet er bijgestuurd worden?
Kega behaalt
ISO 27001
certificering
Kega is sinds 4 februari 2019 officieel NEN ISO/IEC 27001:2013 gecertificeerd. Informatiebeveiliging is en wordt steeds belangrijker en daar waren we ons bij Kega ook bewust van. Om deze reden zijn wij het ISO-certificeringstraject gestart. Na een periode van intensieve voorbereiding en een succesvolle audit is Kega met vlag en wimpel ‘geslaagd’. En daar zijn we trots op!