fRED & gINGER
LOST SALES WEB

13 juLi 2016

Fred & Ginger
lost sales web

Nee-verkopen tot het minimum beperken is voor veel retailers belangrijk. Kega implementeerde een lost sales web instore voor Fred & Ginger.

Dit betekent dat de webshop is gekoppeld aan de kassa bij een zogenaamde lost sales web. Wanneer het artikel niet aanwezig is in de winkel, kan de medewerker met behulp van de kassa het product alsnog bestellen en uiteindelijk leveren aan de klant. De medewerkers kunnen bekijken in welke winkel het product eventueel wel verkrijgbaar is. De klant kan ervoor kiezen om het betreffende artikel te betalen en op te halen in een winkel naar keuze of gratis thuis te laten bezorgen.

 

Dit nieuwsitem al gelezen?

Kega
Kega
26 januari, 2017

27 januari 2017 Bestelzuil in de winkels van de ANWB De ANWB staat niet alleen bekend als hulp bij pech onderweg, maar l...

DiSiN award · Kega
DiSiN award · Kega
8 februari, 2018

ENDLESS AISLE OPLOSSING INSTORE Kega wint DiSiN award met de ANWB Bestelzuil Kega wint DiSiN (Digital Signage) award met...