fRED & gINGER
LOST SALES WEB

13 juLi 2016

Fred & Ginger
lost sales web

Nee-verkopen tot het minimum beperken is voor veel retailers belangrijk. Kega implementeerde een lost sales web instore voor Fred & Ginger.

Dit betekent dat de webshop is gekoppeld aan de kassa bij een zogenaamde lost sales web. Wanneer het artikel niet aanwezig is in de winkel, kan de medewerker met behulp van de kassa het product alsnog bestellen en uiteindelijk leveren aan de klant. De medewerkers kunnen bekijken in welke winkel het product eventueel wel verkrijgbaar is. De klant kan ervoor kiezen om het betreffende artikel te betalen en op te halen in een winkel naar keuze of gratis thuis te laten bezorgen.

 

Dit nieuwsitem al gelezen?

Restyling terStal folder · Kega
Restyling terStal folder · Kega
28 oktober, 2018

Nieuwe positioneringsstrategie Restyling folder terStal terStal streeft ernaar om voor zoveel mogelijk mensen kwalitatie...

HKMX Utrecht · Kega
HKMX Utrecht · Kega
29 januari, 2018

28 januari Hunkemöller opent eerste HKMX store in Nederland Hunkemöller opende 22 januari jl. haar eerste standalone HKM...

MARK concept store: two souls, one thought · Kega
MARK concept store: two souls, one thought · Kega
26 maart, 2018

MARK: two souls, one thought In een retailwereld die steeds homogener wordt, zijn klanten in toenemende mate op zoek naa...