Design social huisstijl en campagnes
Social strategie
voor Bar-Le-Duc
Bar-le-Duc natuurlijk mineraalwater is van nature zuiver en heeft door de unieke mineralenbalans een zacht karakter. Bar-le-Duc is zwak mineraal houdend en natriumarm. Daardoor kan Bar-le-Duc mineraalwater door iedereen gedronken worden.
Om de merkwaarden van Bar-Le-Duc onder de aandacht te brengen wordt Facebook en Instagram ingezet, dit in samenwerking met Kega.


DE OPDRACHT
Op welke wijze moeten de social kanalen worden ingezet om Bar-Le-Duc zo goed mogelijk te positioneren?
DE AANPAK
Bar-le-Duc is in 2015 gestart met Facebook. Duidelijk keuze in kanaal, met focus op de merkwaarden van Bar-Le-Duc en het vergroten van de aantal volgers. Op basis van (half)jaarlijkse analyse wordt geanalyseerd wat wel werkt en wat niet, op basis van aantal likes en bereik.
DE OPLOSSING
Een strategisch jaarplan op basis van verschillende thema's. Per maand wordt er een kalender gemaakt met posts toegespitst op de merkwaarden van Bar-Le-Duc.
HET RESULTAAT
Meer gerelateerde items
Meer nieuws
Retail bite Rockar · Kega
14-06-2016
ANWB omnichannel · Kega
05-07-2016