WEBSHOP EN OMNICHANNEL STRATEGIE

Kega aan de slag met nieuwe webshop voor ter Horst van Geel

Damesmodeketen ter Horst van Geel kiest voor Kega. Ter Horst van Geel is een eigentijdse winkelketen voor damesmode. Het modehuis kent tien winkels in Brabant en Gelderland en een webshop en wordt gerund door 3 broers. Ze staan bekend vanwege de goede service, een vooraanstaande collectie en vooral veel persoonlijke aandacht. Kega gaat aan de slag met de nieuwe Magento 2 webshop en omnichannel strategie. Naar verwachting zal de nieuwe webshop in kwartaal 4 - 2020 worden opgeleverd.

WIl je meer weten over deze samenwerking en aanpak van een nieuwe webshop op Magento 2? Neem dan contact op met Lars Rezelman

Meer Magento 2 webshops en omnichannel cases

Korzinka InTouch app · Kega
Korzinka InTouch app · Kega
7 februari, 2019

Fast growing supermarket Korzinka Korzinka lanceert employee engagement app in Oezbekistan Wij feliciteren Korzinka met ...

Korzinka wins award with Retail InTouch · Kega
Korzinka wins award with Retail InTouch · Kega
31 oktober, 2019

Kega feliciteert Korzinka Korzinka wint award met Retail InTouch oplossing! Eind oktober vond in de stad Almaty, Kazachs...

ANWB omnichannel · Kega
ANWB omnichannel · Kega
4 juli, 2016

OMNICHANNEL STRATEGIE ANWB Long tail toegankelijk maken vanuit de ANWB-winkel De Koninklijke Nederlandse Toeristenbond A...