Personeel Hunkemöller ervaart toegenomen gevoel van betrokkenheid
Hunkemöller is in 1886 opgericht in Amsterdam door Wilhelm Hunkemöller en zijn vrouw Josephina Lexis. Hunkemöller, van origine een Nederlands bedrijf, is een worldwide brand retailer. Een internationaal merk en begrip in 25 landen en in Noord-Europa de onbetwiste marktleider in lingerie. Op dit moment zijn er zo’n +800 inspirerende winkels te vinden in Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland, Denemarken, Saudi-Arabië, Egypte, Spanje, Aruba, Curaçao, Rusland, Zweden, Oostenrijk, Marokko en Bahrein.
DE OPDRACHT
Personeel is een cruciale succesfactor in het internationale (omnichannel) succes van Hunkemöller. Om haar ‘sheroes’ (medewerkers) te informeren, betrekken en motiveren is Hunkemöller op zoek gegaan naar een digitaal communicatieplatform. Het doel was om de meer dan 9.000 medewerkers in de verschillende landen met elkaar en met het merk Hunkemöller in contact te laten komen - om zo de prestaties op de kpi’s te laten groeien.